Gigantul asiatic Miniso îi va sprijini pe alb-albaștri, îndreptându-și atenția în special către copiii de la Academia Hagi
Chiar dacă rezultatele din actualul sezon al Superligii nu sunt cele dorite, oficialii de la Farul Constanța continuă proiectul de a aduce alături de club parteneri puternici. Astfel, alb-albaștrii au parafat o colaborare cu puternica firmă chineză Miniso, pe o durată de trei ani, înțelegerea fiind prezentată în cadrul unei conferințe la care au participat principalul acționar și managerul tehnic al constănțenilor, Gică Hagi, CEO-ul Miniso Liang Tailong, directorul de marketing de la Farul Constanța, Costin Mega, și avocatul specializat în sport și reprezentantul Miniso în acest parteneriat, Doru Toma. Cu o cifră de afaceri de peste 2 miliarde de dolari și cu peste 7000 de magazine în mai mult de 100 de țări, retailer-ul chinez se va numără printre sponsorii grupării din orașul de la malul mării, fără să fie o sumă considerabilă, și va contribui la mai multe activități pe care Miniso și Academia Hagi le vor face împreună.
„Credem în educație și un stil de viață sănătos, iar prin această colaborare ne propunem să sprijinim tinerele talente și să promovăm sportul. Pentru noi nu este doar o sponsorizare, ci o investiție în viitorul sportivilor. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună pentru a face cu adevărat diferența”, a dezvăluit Liang Tailong.
„Le mulțumim că au încredere în noi! Orice parteneriat pe care-l facem este pentru a sprijini copiii, să-i ajutăm să-și îndeplinească visele, să creăm condiții foarte bune pentru ei. Elita caută întotdeauna pe cei care sunt de elită. Mentalitatea noastră, de când ne-am înființat, este să creăm ceva de calitate și vom căuta mereu parteneri foarte buni, care-și propun lucruri mari. Fotbalul este un segment social important și trebuie susținut”, a declarat Gică Hagi.