joi, martie 20, 2025
spot_img
AcasăComunitatePeste 80 de propuneri pentru noul logo și slogan al stațiunii Mamaia

Peste 80 de propuneri pentru noul logo și slogan al stațiunii Mamaia

Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța continuă acțiunile pentru crearea unei identități de brand a stațiunii-regină a Litoralului

Etapa de înscrieri a concursului național de soluții creative pentru noul logo și slogan al destinației turistice Mamaia s-a încheiat. Această primă fază s-a finalizat cu 86 de înscriși. Din totalul tuturor înscrierilor, 22 dintre acestea sunt agenții de design și publicitate, iar restul sunt freelanceri.

În următoarea perioadă urmează validarea tehnică, apoi votul juriului și selecția celor 10 nominalizări pentru etapa votului. Acestea vor fi anunțate public în data de 12 februarie, urmând ca ulterior să fie supuse unei noi etape de jurizare. 

„A fost o perioadă plină de creativitate, le mulțumim tuturor celor care s-au înscris și au răspuns provocării! Selectarea propunerilor se va face în baza votului juraților și a respectării briefului de creație de către fiecare participant. Cele 10 nominalizări pentru etapa votului vor fi cele cu punctajul cel mai mare. În următoarea etapă va exista un vot public desfășurat online pe platforma www.concurslogomamaia.ro pentru cele 10 propuneri selectate de juriu. Fiecare vizitator unic poate vota o singură propunere de logo și slogan, în funcție de preferință. Selecția finală a celor 3 propuneri finaliste se va face luând în considerare 40% pondere vot public și 60% pondere a votului juriului”, a declarat George Măndilă, președintele Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța. 

„Ne bucurăm pentru numărul mare de înscrieri. Fiecare efort investit de participanți în crearea unei imagini autentice și memorabile reprezintă o manifestare a spiritului comunitar pentru transformarea uneia dintre destinațiile etalon din România”, a adăugat Georgiana Cujba, membru fondator IOV.

Concursul face parte din activitățile organizației pentru crearea unei identități de brand a stațiunii Mamaia și se va încheia în luna martie a acestui an, fiind organizat de OMD Mamaia Constanța, cu sprijinul Asociaţiei Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV) și Brandelier.biz. Înființată în primăvara anului trecut, asociația își propune să deruleze o campanie amplă de explorare a potențialului experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

RECENTE

Farul Constanța joacă sâmbătă un amical cu porțile închise cu Cerno More Varna

0
Alb-albaștrii vor întâlni vicecampioana Bulgariei pe unul dintre terenurile bazei sportive a Academiei Hagi de la Ovidiu  Pauza competițională datorată meciurilor naționalei României din preliminariile...

Derby în lupta pentru promovare în etapa de sâmbătă a Ligii a IV-a

0
Poseidon Limanu-2 Mai și Sparta Techirghiol se luptă pentru a rămâne aproape de liderul CS Agigea Programată sâmbătă, etapa a 22-a a Ligii a IV-a...

Baschetbalistele de la CSM Constanța încep vineri lupta din play-off împotriva giuleștencelor

0
Echipa pregătită de Alina Șerban joacă în capitală primul meci cu Rapid București, un adevărat duel al orgoliilor în actualul sezon al Ligii Naționale  Campioana...

CS Medgidia debutează în play-out-ul Ligii a 3-a cu o deplasare la Borcea

0
Echipa pregătită de Gelu Hampu este avantajată de programul din retur, când va juca două meciuri consecutive pe teren propriu După ce a încheiat sezonul...

CSM Constanța, eliminată dramatic din Cupa României, la aruncările de la 7 metri

0
Echipa pregătită de George Buricea a pierdut în fieful celor de la CS Minaur Baia Mare, după ce a condus până în ultima secundă Aflată...

Fetele de la Farul Constanța au debut în Cupa României cu o victorie

0
Alb-albastrele au învins miercuri, pe teren propriu, pe Gloria Bistrița, în primul meci din Grupa A Campioana României, Farul Constanța, și-a început parcursul în noua...